20:18
1 жовтня - Всесвітній день музики

Країна музики та мрій

1 жовтня відзначається Всесвітній день музики. Чи задумувалися ви коли-небудь над тим, що музика – це дивовижне мистецтво, без якого неможливо уявити наше життя? Вона супроводжує нас всюди, впливаючи на наш настрій і проникаючи в наші думки і почуття. Витоки музичного мистецтва сягають стародавніх часів. Давні істоти декілька тисячоліть тому говорили нарозпів, висловлюючи так свої відчуття. Пізніше танцювали і співали, щоб додалося сміливості на полюванні та мати добрий врожай. З розвитком цивілізацій музика перетворилася на мистецтво: створювалися інструменти, винайшли знаки для нотного запису мелодій.  Та музика, яку ми знаємо і чуємо, створена за останні 4-5 століть. Виникненню сучасних музичних напрямків сприяють телебачення, супутники, новітні системи звукозапису, використання комп’ютерних технологій.

Ось вже 42 роки в Баришівській дитячій музичній школі учні вчаться розуміти музику, її мову, виховують естетичні смаки. Кожний з них має можливість знайти себе, показати свої здібності: чи у грі на інструменті, чи у танці, чи у співі. Школа виявляє серед учнів м. Баришівки та сіл району здібних і талановитих. У нашому закладі діти не лише освоюють якийсь музичний інструмент, а й вчаться мислити і творити. Російський композитор Г.Свиридов висловив думку, що основна місія музики – духовне вдосконалення людини.

Наша школа пишається своїми учнями – учасниками Міжнародних, Всеукраїнських, обласних конкурсів-фестивалів та  олімпіад. Пропонуємо вам твори та висловлювання  про музику учнів різних класів і років навчання:

Країна музики і мрій

Музика... Яке просте, але разом з тим незвичайне слово. У всі віки музика відображувала почуття людей: радість і біль, перше кохання і перші розчарування. Відчуття ж прекрасного і неповторного залишається з людиною назавжди.

Як мені не згадати першу мамину колискову, зігріте ніжністю стурбоване її обличчя, лагідні вуста, які тихенько наспівували мені: "Спи, моя доню, засни!..” Мабуть, вже тоді я полюбила музику і спів, її ритми відлунювали в моїй душі і серці. Ще в дитячому садочку я мріяла опинитися в дивовижній країні музики і мрій, де оживають казки, співають квіти та дерева, і здається, що все довкола лине у танок.

Сьогодні моя мрія здійснилася – вже четвертий рік я навчаюся в дитячій музичній школі. Завдяки допомозі добрих, лагідних, чуйних вчителів, що стали для мене порадниками і друзями, моя мрія стала реальністю. Я сміло вже зі сцени можу заспівати улюблені пісні, щиро дякуючи глядачам за оплески і посмішки. Відчуваю себе маленькою "зірочкою” і вірю, що моя країна музики і мрій допоможе мені здолати всі життєві труднощі до досягнення слави – Зірки!

Старенька Богдана (10 р.),

учениця 4 кл. естр. вокалу, 2002 р., нині студентка Київського інституту музики ім. Р.Глієра

Чому я ходжу до музичної школи

Щоб зрозуміти всю красу музики та відчути ритм танцю, треба спеціально вчитися. Я навчаюся в музичній школі, зокрема є учасницею танцювального, хорового, фольклорного колективів. І часто доводиться докласти багато зусиль і учням, і викладачам, щоб потрапити на концерт. Я дуже люблю свою музичну школу, хоч тут і вимагають дотримання дисципліни. Я дуже люблю дізнаватися щось нове, ще невідоме і, водночас, дуже цікаве на уроках. І вже зараз у мене все частіше виникає думка, як я буду сумувати за своєю музичною школою. Ніколи не забуду тих викладачів, що навчають мене і допомагають в отриманні музичної освіти. Я щиро вдячна їм за те, що ділила з ними свої радості, коли вигравали конкурси, вислуховували одне одного як давні друзі. Школа для мене стала другим домом.

Піднебесна Людмила,

 учениця 4 класу фортепіано,2002 р.

Хочу бути відомою

Я мрію бути відомою співачкою. Щоб бути відомою, треба вчитися. Я хочу закінчити музичну школу з грамотами і подяками. Мені подобається поп-музика і рок-музика та ще трішки класика.

Болохова Ангеліна(9 р.),

учениця 3 класу естрадного вокалу і хореографії, 2009 р.

Я і музика

Хоча у нашій родині немає професійних музикантів, але всі дуже люблять слухати музику. Я дуже щаслива, що пов’язала своє життя з цим мистецтвом. Мені здається, що немає людини, яка б байдуже ставилася до музики, адже саме в ній втілене все вічне, прекрасне, світле. У горі і радості музика завжди з людьми. Вона вміє заспокоїти, пробудити почуття прекрасного, подарувати хвилини непростих душевних переживань.

Я сприймаю музику як щось високе, іноді загадкове, іноді незбагненне, але кожну мить таке живе й прекрасне!

Гапій Галина (14 р),

учениця 1 класу гітари, 2009 р.

Про музику

Мені дуже подобається музика. Навряд чи хтось заперечуватиме величезне значення музики в житті людини. Співаючи пісні, ми страждаємо та радіємо, невимовно дивуємося та розчулюємося, впізнавши раптом у словах пісні свої власні почуття або події, які сталися із нами. Думаю, що нам частіше треба звертатися до народних пісень, їх текстів та мелодики, а не слухати безкінечні та беззмістовні "ла-ла, лу-лу-лу” на одній ноті або такі пісні, як "бий мене, ріж мене, шаленій”.

Музичний процес не стоїть на місці, він стрімко летить уперед, тому не завжди людина, яка за фахом не має відношення до музики, може зрозуміти твори сучасних композиторів.

Миниця Вікторія (12 р.), 

учениця 1 класу естрадного вокалу, 2009 р. с.Бзів

Музика в моєму житті

Деякі діти мріють стати співаками чи співачками, інші люблять писати вірші чи створювати мелодії. Адже всім хочеться чогось навчитися, у кожного є своя мрія.

Музика – найголовніше у моєму житті. Вона піднімає настрій, коли сумно. Я можу взяти гітару і зіграти, або просто заспівати. Я не уявляю свого життя без музики!

Воробей Віолетта (11 р.),

учениця 1 класу гітари,2009 р.

Моя майбутня професія

Мені лише 9 років, я навчаюся в третьому класі фортепіано, та я вже знаю, ким стану, як виросту. Я мрію стати вчителькою музики. Раніше мені здавалося, що ця професія неважка, аж поки я не пішла до музичної школи. Тепер на прикладі своїх вчителів я бачу, що це нелегко. Але все ж я хочу, щоб моя мрія здійснилася і я зроблю для цього все, що від мене залежить.

Шапран Наталія (9 р.),

учениця 3 класу фортепіано,хореографії, 2009 р.

Мої дві спеціальності

Коли я вперше прийшла у музичну школу, я дуже боялася. Зараз я  займаюся в класі академічного вокалу та скрипки. У мене дві спеціальності. Я хочу відмінно закінчити музичну школу і вступити до консерваторії ім.. П.Чайковського.

Прокопенко Єлізавета (9 р.),

учениця 3 класу академічного вокалу і скрипки, 2009 р.

Як я потрапила в музичну школу

Коли я була маленька, то навіть не знала, що роблять у музичній школі, навіть про те, що вона існує взагалі. Коли мені виповнилося 9 років, то я за хотіла піти на танці, але для танців була вже велика і мене нікуди не брали. Тоді я взяла маму за руку і повела в музичну школу, щоб записатися на вокал. Та місць не було, нам запропонували навчання грі на бандурі. Я тоді не знала, що це за інструмент, але погодилася. А зараз мені дуже  подобається цей інструмент. Я навіть не знаю, кому сказати спасибі, що потрапила до музичної школи!

Почеп Юлія (13 р.),

учениця 4 класу бандури, 2010 р.

Мій тато і  баян

Мій тато грає на музичному інструменті баяні. Коли я слухаю, як він грає, мені самому теж хочеться і собі щось зіграти. Тому я вирішив піти до музичної школи, для того щоб навчитися на ньому грати та дізнатися більше про цей та інші музичні інструменти. Як я виросту, мрію стати відомим музикантом.

Куделя Микола (12 р),

учень 1 класу баяну, 2010 р. с. Веселинівка

Як в себе вдома

Я прийшов до музичної школи, щоб навчитися грати на гітарі. Гітарна музика елегантна, магічна і неперевершена. Коли я вперше переступив поріг школи, то почував себе розгубленим, але зараз я почуваю себе  відкрито, як в себе вдома. Мені подобається ходити до музичної школи!

Лисенко Богдан ( 11 р.),

учень 1 класу гітари, 2010 р. с. Морозівка

Музична кар’єра мого тата

Все почалося з розповіді мого тата про його молоду музичну кар’єру, як він в юнацькі роки грав в інструментальному ансамблі. Коли він розповів мені про саксофон, я почав цікавитися цим інструментом. Мені кортіло дізнатися, як він звучить, який має вигляд, з чого складається. Пізніше я вирішив записатися до музичної школи, щоб навчитися грати на саксофоні.

Демиденко Євген (13 р.),

 учень 1 класу саксофону, 2010 р.

Хочу потрапити на конкурс

Я прийшла до музичної школи зі своєю сестричкою Надею. Вона вирішила навчатися грати на саксофоні, я – на скрипці. Мені сподобалося звучання  цього інструменту, коли подивилася передачу "Україна має талант!”. Я хочу навчитися так досконало грати, щоб також взяти участь у конкурсі.

Лук’яниця Настя (9 р.),

учениця 1 класу скрипки, 2010 р.

 

Закінчити екскурс в країну музики та мрій хочу рядками Анатолія Матвійчука:

Для когось музика – нектар, краплина насолоди,

Для когось музика – товар, що не виходить з моди…

Вона матерія тонка, та так і має бути.

У кожнім музика така, яку він здатен чути.

В.Яременко,

завідуюча відділом музично-теоретичних та хорових дисциплін, викладач  КЗ Баришівської райради "ПСМНЗ Баришівська дитяча музична школа”

Переглядів: 4540 | Додав: Alex | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]